loading...
مردادیها
mijisir بازدید : 251 1392/10/19 نظرات (0)
دانلود Counter Strike: Global Offensive - بازی گروه ضربت: حمله نهایی

در این CS چیزی مانند Aim Assists یا چیزهای دیگر وجود ندارد. حتی دیگر این موضوع که چه کسی در این بازی از دیگری بهتر بازی می کند هم معنا ندارد. این بازی قرار است یک سرگرمی خالص باشد تا همه بتوانند از آن لذت ببرند. Global Offensive در کنار اینکه برای PC عرضه می شود، قرار است برای کنسول ها نیز راهی بازار شود. اما کسانی که کنسول Xbox داشته اند، با این بازی بیشتر آشنا هستند، چرا که یک نسخه از این سری برای Xbox نیز عرضه شده بود. همین موضوع باعث شده که نسخه Xbox Live این بازی نمایش بهتری از خودش داشته باشد و بازیکنان نیز از آن استقبال بیشتری کنند. کلیت این بازی برای تمام بازیکنان آشنا خواهد بود. دو گروه تروریست و ضد تروریست در بازی حضور دارند که باید با یکدیگر مبارزه کنند. گروه تروریست ها می توانند در مکان های مشخصی بمب گذاری کنند و گروه ضد تروریست هم باید بمب را خنثی کنند. هر گروه اگر در کارشان موفق شوند، پول بدست می آورند و به وسیله آن می توانند برای خود سلاح و مهمات خریداری کنند. از نظر گرافیک، Global Offensive می تواند خودش را به عنوان یکی از بازی های متوسط سبک تیراندازی در این نسل معرفی کند.

اما این بازی بخاطر داشتن گرافیک خوب محبوب شده است. حالت های مختلف بازی و مسابقه های هیجان انگیز از دلایل محبوبیت آن به حساب می آیند. در این بازی باید سعی کنید که امتیاز خوبی بدست بیاورید و زنده بمانید. سیستم مهارت ها نقش مهمی را ایفا می کنند و باعث شده که بازی چالش بیشتری داشته باشد. هر چه بازیکنان بتوانند میزان مهارت خود را افزایش دهند، می توانند خود را به نوعی یک بازیکن حرفه ای نام ببرند. اما اگر نتوانید مهارت های لازم را بدست بیاورید، به شما به چشم یک بازیکن تازه کار نگاه می شود. سیستم مهارت ها باعث می شود که بازیکنان با توجه به مهارتی که کسب کرده اند رو در روی یکدیگر قرار بگیرند که این مسئله بازی را لذت بخش تر می کند و بازیکنان با تعادل خاصی روبروی هم قرار می گیرند. هر چه مهارت شما بالا برود، می توانید با بازیکنان ماهرتری بازی کنید و هیجان بیشتری را در کنار آن ها تجربه کنید. همچنین مهارت استفاده از سلاح های مختلف و حتی چاقو نیز امتیاز خاصی در بر دارد. فالیسزک می گوید: "بازیکنان خوب در این بازی در کنار یکدیگر بازی خواهند کرد و Valve هم کاری کرده که تمام بازیکنان بتوانند در یک سطح با هم بازی کنند. ما همیشه نگران این موضوع بودیم که در CS بازیکنان به شکل متعادلی رو در روی هم قرار نمی گیرند. به همین دلیل برخی از المان های بازی را حذف کردیم و سیستم مهارت ها را در آن به وجود آوردیم. این سیستم، هم روند بازی را جذاب می کند و هم باعث می شود که بازی، سختی خاص خودش را داشته باشد و بازیکنان برای رفتن به درجه های بالاتر تلاش بیشتری به خرج دهند.
mijisir بازدید : 174 1392/10/19 نظرات (0)
دانلود Terrafarmers - بازی مزرعه داری در کهکشان ها

در بازی Terrafarmers می توانید از تکنولوژی های پیشرفته برای احیای بیابان های بی ثمری که در سیاره های دیگر وجود دارند، استفاده کنید.
شما می توانید تنها با چند کلیک ماوس جان تازه ای به حیات وحش سیارات دیگر ببخشید و از موجودات وحشی و شگفت انگیزی که با پرورش گل و گیاه در آن سرزمین ها پدیدار می شوند، مراقبت کنید. گیم پلی هیجان انگیز مدیریت زمان، موجودات جالب، تصاویر خیره کننده و ... تنها برخی از ویژگی های این بازی بشمار می روند.

ویژگی های بازی Terrafarmers:
- ابزارهای باور نکردنی
- گرافیک خیره کننده
- احیای بیابان ها بی ثمر
- پرورش موجودات عجیب
- و ...
mijisir بازدید : 186 1392/10/02 نظرات (0)
دانلود Fight Fight Zombanite - بازی موبایل مبارزه با زامبی ها

زامبی ها به شهرتان حمله کرده اند و شما باید به سمت آنها تیر اندازی کنید و آن ها را نابود سازید. در این بازی شما لباس های مخصوص جهت جلوگیری از آلوده شدنتان به تن دارید و برای حفظ آن لباس باید تلاش کنید یعنی با کسب امتیاز بیشتر لباس خود را برای مراحل بعدی حفظ می کنید. 


این بازی دارای ۶۰ مرحله با داشتن ۱۲ توانایی متفاوت و انواع ماموریت های سخت و متنوع می باشد. از ویژگی های این بازی می توان به گیم پلی روان و ساده آن اشاره کرد.
mijisir بازدید : 329 1392/03/10 نظرات (0)
دانلود بازی موبایل کلاه قرمزی 2

بازی زیای کلاه قرمزی 2 به سبک بازی Subway Surf است. در این بازی شما در حال فرار هستید و باید با عروسک های دیگر و دوستان کلاه قرمزی با گذشتن از موانع مراحل را پشت سر بگذارید. در این نسخه کلاه قرمزی تنها نیست و دوستان و اقوام او مانند پسرخاله، ببعی، فامیل دور و پسرعمه زا نیز در کنار او خواهند بود.

مشخصات

  نام: TehRun-KolahGhermezi92
شماره نسخه: 2.0
پلاتفرم: , Android ,
ویرایش پلاتفرم: Android 2.2 or later
سایز صفحه: , Multi Screen ,
تاریخ انتشار: 07:55 - 92/3/9
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:

mijisir بازدید : 254 1392/03/06 نظرات (0)
دانلود Pro Evolution Soccer 2013 - بازی فوتبال حرفه ای 2013

سری بازی های PES که یکی از کاملترین بازی ها و شبیه سازهای مسابقات فوتبال است.بازی بسیار زیبایی که برای علاقه مندان به فوتبال هر ساله نسخه ی جدید منتشر میشود که نسبت به دیگر نسخه های قدیمی تکمیلی تر و مسلماً تغییرات وسیع تر برای رقابت با بازی FIFA نسبت به نسخه های قدیمی صورت میگیرد.در نسخه ی جدید بازی Pro Evolution Soccer به عنوان PES 2013 تغییرات بسیار زیادی مشاهده میشود و میتوان گفت نسبت به نسخه های قدیمی کاملترین نسخه ی شبیه سازی شده است که تاکنون در بازار عرضه شده است، تمام تغییرات تیم ها،زمین ها و انتقالات در این نسخه به صورت کامل برای تمام تیم ها به چشم می آید و همچنین گیم پلی بهتر و مدیریت بهتر بر بازکنان نیز از نکات قابل توجهی است که بر روی آن دفت کافی انجام شده است.

ویژگی های پچ رسمی 1.01 Konami:
1-یک افزونه که مثل یک میانبر عمل می کنه و می تونید وقتی که منتظر حریف آنلاین خودتون هستید در بخش های دیگه ی PES 2013 به بازی بپردازید و برعکس هنگامی که در یکی از بخش های بازی (مثلا مسترلیگ) هستید، به سرعت می تونید وارد بخش آنلاین بشید.
2-قابلیت بازی به صورته آنلاین حداکثر 4 نفر در هر تیم
3-قرار دادن مجدد نرم افزار myPES2013″"
4-حالتی به نام بازی ویژه "Special Match" و بدست آوردن امتیاز با بردن هر بازی در بخش مسترلیگ آنلاین
5-افزوده شدن دکمه ای به نام "give up" برای لغو بازی های دوستانه ی آنلاین بین دو نیمه.



mijisir بازدید : 264 1392/02/17 نظرات (0)
دانلود !Stay Alight - بازی موبایل مبارزه با میکروب ها

در بازی بسیار زیبای !Stay Alight در نقش Mr.Bulb قرار خواهید گرفت که وظیفه‌ی او مبارزه با میکروب‌ ها است و در این راه تنها شما می‌توانید او را برای پاک‌ کردن دنیا از این موجودات یاری کنید. گرافیک و موسیقی جالب‌ توجه، وسایل قابل تعامل و دشمنان متنوع از ویژگی‌های بارز این بازی زیبا‌ست.

mijisir بازدید : 237 1392/02/07 نظرات (0)
دانلود Slingshot Racing - بازی موبایل ماشین های سورتمه ای



این بار از موتور در ماشین ها خبری نیست، بلکه باید با اتصال خود به طناب‌های مسابقه بر روی یخ‌ها لیز بخورید! Slingshot Racing شاید با سایر بازی های ماشین سواری فرق کند، چرا که در آن خبری از ماشین های مدل بالا و خیابان و بنزین نیست. در این بازی شما بر روی یخ باید مسابقه دهید. ماشین ها به جای چرخ، از سورتمه بهره می برند. سوختی در کار نخواهد بود و شما باید به لطف طناب های چرخانی که بر سر پیچ ها قرار داده شده، بر روی یخ ها سر بخورید. این بازی جز بهترین بازی های شناخته شده در اسکار سال 2012 آیتونز است.


مسابقات به سه دسته تقسیم می‌ شوند: جدال برای رتبه اول با سایر خودرو ها، فرار از غول اوراق کن ماشین ها و جمع کردن امتیازات در کمترین زمان ممکن. این اپلیکیشن دارای مراحل زیادی است که می‌ تواند شما را به خود مشغول کند.
mijisir بازدید : 274 1392/02/05 نظرات (0)
دانلود Amazing Soccer 2013 - بازی موبایل فوتبال 2013

Amazing Soccer 2013 بازی کم حجم و راحتی برای علاقمندان به بازی فوتبال است. کنترل بازیکنان در این بازی بسیار راحت است و کنترل کاملی مثل پاس، شوت و تکل روی بازیکنان دارید. این بازی دارای گرافیک و صدای 3D است.

mijisir بازدید : 230 1392/02/05 نظرات (0)
دانلود Iron Man 3 - بازی موبایل مرد آهنی 3

بازی Iron Man 3 ساخته کمپانی بزرگ Gameloft است و این نسخه رسمی این بازی می باشد. این بازی در تبلیغات خود سروصدای زیادی کرده بود و خیلی از گیمرها منتظر نسخه رسمی آن بودند که بلاخره منتشر شد. بازی گرافیگ فوق العاده بالایی دارد که بسیار شبیه به گرافیک کنسول است. طراحی کاراکتر ها بسیار زیبا و با جزئیات کامل است و با شخصیت های اصلی تفاوتی ندارند. داستان بازی بر اساس فیلم Iron Man 3 که ماه آینده منتشر می شود نوشته شده است و هماهنگ هستند. گیم پلی بازی نیز بسیار جذاب و هیجان انگیز است. در این بازی پرواز هایی را تجربه خواهید کرد که حس کاملا متفاوتی به شما خواهد داد.

mijisir بازدید : 369 1392/02/05 نظرات (0)
دانلود Collection of Action Flash Games - مجموعه بازی های فلش، بازی های اکشن

بازی های فلش گروهی از بازی های کامپیوتری هستند که نیازی به نصب نداشته و بر روی تمامی کامپیوتر های اجرا می شوند. این دسته از بازی ها برای اجرا تنها نیاز به برنامه Adobe Flash Player و یا مرورگر وب Internet Explorer دارند که در تمامی سیستم عامل های ویندوز مایکروسافت قابل دسترس است. سادگی در کنترل، گرافیک بالا و نیاز نداشتن به نصب و یا برنامه خاصی برای اجرا، استفاده همه گیر این دسته از بازی ها را موجب شده ‌است.
در این مجموعه تعدادی از جذاب ترین بازی های فلش در دسته اکشن گردآوری گردیده است.

بازی اکشن (Action Game)‏ سبکی در بازی رایانه‌ای اطلاق می‌ شود که روش اصلی پیشروی در بازی از طریق فعالیت ‌های فیزیکی شخصیت بازی باشد و بیشتر بر پایه زد و خورد با سلاح‌های سرد و گرم یا مشت و لگد طراحی شده‌اند. دویدن و جست‌وخیز از یک سو به سوی دیگر، رفتن به مکان‌های ناشناخته و کشف اسرار پشت درهای بسته، زد و خوردهای مهیج و گهگاه نفس‌گیر، همه و همه از ویژگی‌های بارز این سبک بازی‌ها محسوب می‌شوند.
Collection of Action Flash Games Screenshot 1 Collection of Action Flash Games Screenshot 2 Collection of Action Flash Games Screenshot 3 Collection of Action Flash Games Screenshot 4 Collection of Action Flash Games Screenshot 5

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 644
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 168
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 113
  • باردید دیروز : 64
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 349
  • بازدید ماه : 349
  • بازدید سال : 9,673
  • بازدید کلی : 444,999