loading...
مردادیها
mijisir بازدید : 174 1392/10/19 نظرات (0)
دانلود Terrafarmers - بازی مزرعه داری در کهکشان ها

در بازی Terrafarmers می توانید از تکنولوژی های پیشرفته برای احیای بیابان های بی ثمری که در سیاره های دیگر وجود دارند، استفاده کنید.
شما می توانید تنها با چند کلیک ماوس جان تازه ای به حیات وحش سیارات دیگر ببخشید و از موجودات وحشی و شگفت انگیزی که با پرورش گل و گیاه در آن سرزمین ها پدیدار می شوند، مراقبت کنید. گیم پلی هیجان انگیز مدیریت زمان، موجودات جالب، تصاویر خیره کننده و ... تنها برخی از ویژگی های این بازی بشمار می روند.

ویژگی های بازی Terrafarmers:
- ابزارهای باور نکردنی
- گرافیک خیره کننده
- احیای بیابان ها بی ثمر
- پرورش موجودات عجیب
- و ...
mijisir بازدید : 204 1392/10/19 نظرات (0)
پیشخوان اول؛ اپلیکیشنی ایده آل برای همراه اولی ها

اپلیکیشن «پیشخوان اول» کلیه خدمات و سرویس های همراه اول را در خود جای داده و با دسته بندی آن ها، شرایطی را مهیا کرده تا کاربران بتوانند در کمترین زمان ممکن به سرویس مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. با توجه به خدمات متعدد همراه اول، وجود این اپلیکیشن و طبقه بندی های دقیقش، این شانس را به کاربران می دهد تا از پتانسیل های کامل اپراتور خود نهایت استفاده را بکنند.

اگر بخواهیم به امکانات پیشخوان اول بیشتر بپردازیم و منو های آن را مرور کنیم، باید بگوییم که این برنامه از بخش های صورت حساب، آوای انتظار، سرویس های پیامکی، شارژ، جیرینگ و خدمات همراه اول تشکیل شده که هر یک از این موارد در داخل خود گزینه های متفاوتی را جای داده اند. در بخش صورت حساب، کاربران دائمی می توانند قبض میان دوره و پایان دوره خود را مشاهده کنند و کاربران اعتباری نیز قادر خواهند بود تا نسبت به دریافت موجودی اقدام نمایند.

در منوی خدمات همراه اول، گزینه هایی برای فعال سازی بسته های اینترنت و پیامک دیده می شود و البته در کنار آن ها گزینه هایی مثل پیامگیر صوتی، انتقال مکالمه، درخواست شارژ از دیگران و ... نیز قرار داده شده است. بخش سرویس های پیامکی شما را به عضویت مجموعه هایی مثل فرهنگ و هنر، اخبار، سرگرمی، ورزشی و ... در می آورد تا از این طریق محتواهای رنگارنگی را توسط sms دریافت نمایید.

فعال سازی خدمات با اپلیکیشن پیشخوان اول، از طریق کد های ussd صورت می پذیرد و به همین علت استفاده از برنامه نیازی به ارتباط با اینترنت ندارد. هر چند اگر بخواهید لیست آواهای انتظار و بسته های پیامکی را به روز رسانی کنید، نیاز است که به اینترنت متصل باشید.

اپلیکیشن پیشخوان اول به صورت رایگان برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و کاربرانی که تمایل به دانلود آن دارند می توانند با مراجعه به سایت پیشخوان اول، نسبت به دانلود آن اقدام نمایند.

دانلود نرم افزار
mijisir بازدید : 161 1392/10/15 نظرات (0)

http://nazak.ir/wp-content/uploads/%D8%AC%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%87%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%DA%86%D9%88%D8%A8%DB%8C-7.jpg

 

چون بسیاری از مخاطبین نشریه نازک را نوجوان های عزیز تشکیل می دهند و همیشه هم نسبت به ما لطف دارند در ادامه ی پست هایی که برای نوجوان ها درج کرده ایم در این پست هم ایده ای برای دختران نوجوان که دوست دارند یک جای جواهراتی شیک و خوشگل برای انواع زیورآلات خود داشته باشند ارائه کرده ایم .

 

 

 

 

فصل زمستان رسید و کافی است سری به باغ ها بزنید تا با انبوهی از چوب های خشک ریخته شده از درختان مواجه شوید . از کنار این چوب های نازک بی توجه نگذرید چون می توانید آن ها را به یکی از زیباترین تزیینات چوبی برای نگهداری از زیورآلات دخترانه ای که دارید تبدیل کنید .

برای ساخت این جای جواهراتی چوب هایی را جمع کنید که از نظر ضخامت تقریبا هم اندازه باشند و ترجیحا دو تا سه شاخه شده باشند . یک تکه تخته هم به عنوان پایه کار باید تهیه نمایید .

mijisir بازدید : 213 1392/10/15 نظرات (0)

 

اپل استارت‌آپ SnappyLab را تصاحب کرد




اپل استارت‌آپ SnappyLabs را از آن خود کرد. این استارت‌آپ، اپلیکیشن SnappyCam را برای تلفن‌های‌هوشمند آیفون توسعه داده است. Snappylabs توسط جان‌ پاپاندریوپولوس در شهر ملبورن استرالیا بنا گردیده؛ وی این کمپانی را به تنهایی گشوده و اپلیکیشن مورد نظر را نیز به شخصا توسعه داده است.

تعداد صفحات : 129

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 644
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 168
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 111
  • باردید دیروز : 64
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 347
  • بازدید ماه : 347
  • بازدید سال : 9,671
  • بازدید کلی : 444,997