loading...
مردادیها
mijisir بازدید : 250 1392/10/05 نظرات (0)
دانلود Business Calendar pro - نرم افزار موبایل تقویم کاری

با کمک برنامه فوق می توانید امور کاری خود را یادداشت نمایید تا بتوانید برنامه ریزی دقیقی بر روی آن ها انجام دهید. این برنامه می تواند یادداشت های شما را در دسته بندی های مختفی از جمله روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه قرار داده و هر کدام را با رنگ خاصی مشخص نماید تا شما به راحتی آن ها را از هم تشخیص دهید. قابلیت مخفی سازی نوارها، قابلیت نمایش کارهای عقب افتاده، قابلیت ساخت، ویرایش، انتقال و کپی نوار وظیفه تقویم و برخی دیگر از ویژگی های این نسخه می باشد.

mijisir بازدید : 208 1392/10/05 نظرات (0)
دانلود Timely Alarm Clock - نرم افزار موبایل ساعت هشدار

این برنامه به طور خیره کننده با ساعت گوشی هماهنگ می شود و به طور دقیق و بدون افت سرعت گوشی، ساعت را به شکل های مختلفی به شما نمایش می دهد. با استفاده از برنامه فوق می توانید به صورت نامحدود هشدار تایین کنید و همچنین این برنامه دارای تنظیمات پیشرفته برای قسمت Snooze می باشد. دسترسی به قسمت تنظیمات هشدار بسیار راحت می باشد، چرا که با چند لمس تند در گوشه صفحه می توانید به برنامه منتقل شوید.

mijisir بازدید : 193 1392/10/05 نظرات (0)
دانلود LeoMoon ParsiNegar v1.27 (formerly Persian TTT) - نرم افزار فارسی نویس پارسی نگار لیومون

بسیاری از کاربران برای فارسی نویسی در برنامه های گرافیکی مختلف مانند نرم افزار پرکاربرد فتوشاپ (Photoshop) دچار مشکل های متعددی می باشند و بعضی بایستی از نسخه های موسوم به ME مخفف Middle East که برای کشور خاورمیانه که اکثرا زبان فارسی یا عربی دارند و از فرمت های زبان های این مناطق پشتیبانی به عمل می آورند استفاده نمایند، که البته این کار برای تمام کاربران به همین سادگی هم نمی باشد، برای این موضوع بایستی نسخه نرم افزاری حجیم دیگری از فتوشاپ را برروی سیستم خود نصب نمایند که خود این کار نیازمند صرف وقت و هزینه نسبتا زیادی می باشد. برنامه‌یLeomoon ParsiNegar  با نام قبلیPersian TTT ،نرم افزاری ساده، کم حجم و کاملاً رایگان و درعین حال قدرتمند می باشد که توسط شرکت لیومون به جهت گسترش فرهنگ پارسی ارائه شده است. پارسی نگار این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به راحتی بتوانید در محیط های گرافیکی مختلف مانند فتوشاپ، 3D Max و سایر برنامه های گرافیکی پراستفاده و معتبر متون دلخواه خود را بدون هیچ مشکلی به زبان شیرین فارسی تایپ نمایید. این نرم افزارخود دارای فونت های متعددی می باشد که می توانید هر یک از آن ها را که برای کار شما مناسب تر می باشند رابه دلخواه و بنابر سلیقه خود انتخاب نمایید. طریقه کار با این نرم افزارکاربردی نیز بسیار ساده می باشد.

برای تایپ فارسی با استفاده از این نرم افزار در محیط های گرافیکی بایستی به صورت زیر عمل نمایید:
- ابتدا متن مورد نظر خود را توسط برنامه تایپ نمایید.
- سپس برروی گزینه "کپی" کلیک نمایید.
- در برنامه موردنظر یکی از فونت هایی را که با حرف لاتین «_F» آغاز می شوند را انتخاب نموده و Paste نمایید.

mijisir بازدید : 251 1392/10/04 نظرات (0)
دانلود CyberLink PowerDVD Ultra v13.0.3520.58 - نرم افزار نمایش با کیفیت فیلم های ویدئویی

با پیشرفت تکنولوژی و ازدیاد CD ها و علاقه افراد برای مشاهده این CD ها نرم افزارهای مختلفی جهت نمایش فایل های صوتی و تصویری که بتواند نیازهای شما را در هر جهت بر آورده سازد به بازار آمده است. نرم افزار PowerDVD Ultra محصول شرکت Cyberlink كه علاوه بر ایجاد محیطی شاد و سرگرم كننده قویترین نرم افزار جهت نمایش فایل های ویدئویی شما با بهترین كیفیت و شفافیت می باشد.
CyberLink PowerDVD آخرین حلقه از چرخه تکاملی تحسین برانگیزترین ابزار اجرای DVD و خالق حد غایت در سرگرمی و لذت به هنگام اجرای فایل های تصویری و صوتی می باشد. این نرم افزار با بهره گیری از تعداد زیادی کنترل كننده قابل تنظیم برای Audio/Video برای ارائه بهترین كیفیت پخش، ارائه شده است.

قابلیت پیشتیبانی از تمامی فرم های صوت و تصویر، 8 کانال خروجی صدا در سینمای خانگی، و صدای فراگیر Surround با قدرت شبیه سازی واقعی، Power DVD را تبدیل به غول ترین Player در میان طرفداران DVD کرده است، با CyberLink Power DVD به عنوان Player بی همتای فیلم های High Definition از تماشای فیلم ها نهایت لذت را خواهیدبرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار CyberLink PowerDVD:
- بالاترین کیفیت فیلم را در Blue ray disks ,HD-DVD نظاره گر باشید
- تکنولوژی صدای 7.1 در سینمای خانگی و صدای Hi-def Dolby digital Plus به همراه DTS-HD با صدایی استثنایی و بی نظیر گوش های شما را به رقص وا خواهد داشت!
- فایل های تصویری سازگار با آخرین فناوری کارت های گرافیکی هستند که لذت تماشای فیلم را برای شما معنی می کنند
- HD-DVD و دیسکهای Blue Ray جزء خصوصیات نو به حساب می آیند که با به تصویرکشیدن عکس هایی با جزئیات دقیق تر از ابزارهای برگ برنده این نرم افزار می باشند
- قابلیت دسترسی به محتوای فیلم توسط گزینه های IHD,BD-J
- کنترل کننده های پیشرفته و امکانات هوشمند پخش DVD
- سازگاری شتاب دهنده گرافیکی نرم افزار با پردازنده های گرافیکی ATI, NVIDIA, Intel
- پشتیبانی از آخرین فرمت های روز نظیر WAV-HD, HD MPEG2, H264
- پیشتیبانی از نمایشگرهای Wide screen
- فناوری iHD ,BD-J شما را به دنیای داده‌های آنلاین، بازی ها و دیگر امکانات موجود بر روی دیسک می برد
- دارای قدرت Navigation متناسب با نسل آینده، یک منو پر از گزینه های ریز و درشت و قابلیت پخش دوباره فیلم از نقطه خاموش شدن (Film Bookmark)
- فناوری Zooming برای غرق كردن شما در اعماق فیلم
- از پخش همزمان نقطه نظرات کارگردان و عوامل فیلم حین اجرای فیلم به صورت تصویر در تصویر لذت ببرید
- تکنولوژی High Definition Audio و پخش ناب ترین کیفیت صداها با پشتیبانی از DTS-HD, True- HD, Dolby Digital
- صدای Surround با امکان 8کاناله، حد نهایت صدا را در سینمای خانگی با 7.1 کانال دالبی دیجیتال 5.1,EX کانال DTS تجربه کنید
- اعمال افکت های پیشرفته بر روی صدا، لمس کیفیت صدای Surround بوسیله سیستم های صوتی، هدفون و یا یارانه های قابل حمل با تکنولوژی ارائه شده توسط Cyberlink, DTS, Dolby
- پخش مجدد دیالوگ با فناوری Auto dialog looping، حتی یک کلمه را هم جا نیندازید
- به دقت بخوانید - قابلیت جابه جا کردن زیرنویس
- تنظم زمان پخش فیلم بر روی laptop با تنظیم خودکار سرعت اجرای فیلم جهت حفظ باطری
- Free style control's انتخاب از میان 5 حالت UI، دارای انواع skin ورنگ
- دارای آخرین استانداردهای حفاظت محتوای داده ها مثل CPRM, VCPS
- تکنولوژی پیشرفته CLEV2 جهت بهتر دیدن تصاویر و رنگ ها
- و ...

mijisir بازدید : 214 1392/10/04 نظرات (0)
دانلود Wing Tsun Street Combat Reality Based - آموزش دفاع از خود در مبارزات خیابانی

در این دوره آموزشی، مربی Sifu Schinhammer روش های منحصربفرد چینی و بخش هایی از هنر رزمی چینی (وینگ چون) را به صورت عملی، واقع بینانه و بسیار کاربردی به شما نشان خواهد داد. فلسفه تهیه این فیلم های آموزشی یادگیری تکنیک های پایه ای دفاع شخصی در نبرد های تن به تن و استفاده از آن ها در مواقع خطر، مخصوصاً تهدیدات اشرار در خیابان است. سیفو مارکوس شینهامر با آموزش بخش هایی از هنر رزمی چینی (وینگ چون) به شما یاد می دهد چگونه در مقابل ضربات لگد و مشت همچنین حمله با چاقو، چوب و انواع دیگر سلاح های سرد از خود دفاع کنید. تکنیک های دفاع شخصی به هر شخصی کمک می کند تا در مقابل حملات و تهدیدات ناگهانی از خود دفاع کند و از امنیت بیشتری برخوردار بوده و علاوه بر این در مدت زمان كوتاه و با حركات كاربردی، خود را به یک آمادگی نسبی برساند.

Sifu Schinhammer will show you up close and personal his unique way of learning the Chinese art of Wing Tson in a practical, realistic and effective way. Wing Tson Martial Arts makes you use your opponent's strength for yourself. The philosophy of this system is to end a fight as quickly as possible using an economic and efficient methods. Wing Tson also improves the physical and mental performance.

مشخصات

نام انگلیسی: Wing Tsun Street Combat Reality Based
نام فارسی: آموزش دفاع از خود در مبارزات خیابانی
زبان: English
حجم فایل: 4212 مگابایت

تعداد صفحات : 129

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 644
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 168
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 148
  • باردید دیروز : 64
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 384
  • بازدید ماه : 384
  • بازدید سال : 9,708
  • بازدید کلی : 445,034